Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szavazz a Gödöllői Királyi Kastélyra! 2025-04-15 09:03:34 A Best of Budapest & Hungary május 7-ig tartó, minőségi szolgáltatásról szóló szavazásán hat kategóriában lehet voksolni
Pécsi Ildikó Emlékdíj: elindult a szavazás 2025-01-09 09:22:18 Ezúttal öt színésznő közül kerül ki az a személy, aki 2025. május 21-én átveheti a legendás művésznő aláírásával ellátott üveg obeliszket
Hiába volt választék, Gödöllőn minden maradt a régiben 2014-10-12 23:15:34 Állandósult a változatlanság: tíz képviselőt ad a lokálpatrióta klub, kettőt a Fidesz-KDNP, egyet-egyet az MSZP-Együtt és a Jobbik a várost irányító testületbe a következő öt esztendőben
Indulhat a 7,3 milliárdos közpénz felélése 2014-02-06 10:48:10 Gémesi izgalmas és jó évet vár, az általa előterjesztett 2014-es gödöllői költségvetést csak a hozzá hű lokálpatrióta klubos képviselők helyeselték